środa, 27 lutego 2019

Styczeń 2013

czwartek, 17 stycznia 2013
Skarpety-hurtowo. Ŝtrumpetojn-multnombre.
W tym roku zrobiłam 8 par skarpet. Z pewnością będzie ich więcej, bo lubię dawać prezenty. To świetna metoda na wyrabianie resztek włóczek. Nawet te cienkie, 3-4 nitki i uzyskuję idealną grubość. Ĉi jare mi trikis jam 8 parojn da ŝtrumpetojn. Certe jam mi ne finis triki ilin. Ĝi estas bona metodo por uzi diversajn restojn. Eĉ tiuj tre maldikaj. Oni povas triki je 3-4 fadenoj kaj tiam efiko estas tre interesa.
i pozostałe, które wykonałam. Kaj sekvontajn kiujn mi trikis.
18:45, trikada
Link Komentarze (5) »
niedziela, 13 stycznia 2013
Nieudane. Malsukcese.
Ostatnio następuje prawo serii, dłubię skarpety. Wyrabiam cienkie resztki. Tym razem jednak nie udało się i zostałam z takim efektem, bo zabrakło ciemnej włóczki. Lastatempe mi trikas ŝtrumpetojn. Sed ĉi foje mi malsukcesis, ĉar mankis al mi tiun malhelan fadenon. Kion nun? Certe mi ne maltrikos ilin, sed forĵetos.
Ale zaczęłam następne. Sed tuj mi komencis triki sekvontajn.
sobota, 05 stycznia 2013
Następne skarpety. Sekvontaj ŝtrumpetojn.
 Kolor to ciemny bordowy, włóczka ta sama co poprzednio. Skarpety nie są tak dziurawe, chyba lampa błyskowa wyolbrzymia. La koloro estas pli malhela ol je la foto. La fadeno estas sama kiel antaŭe. Jam mi portas ilin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz