środa, 27 lutego 2019

Styczeń 2010

piątek, 15 stycznia 2010
Golf. La svetero.
Zwykły, prosty bez żadnych wzorów, więc poszło szybko. Jersej i ściągacz 1x1. Druty 4 mm. Zużycie ok.  30 dag włóczki moherowej. Kutima, rekta kaj facila trikajxo, do mi faris gxin tre rapide.La skemo estas: jersejo, kaj 1 dekstra  x 1 maldekstra. La trikoloj 4 mm. Uzo cx, 30 dag de mohera lano.
Następny chcę zrobić na okrągłym karczku, ale robionym  wokół od boku, dopiero z tego pasa będę nabierała oczka w górę i w dół. Nigdy takiego nie robiłam, więc to będzie eksperyment. Sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie. Robię z czterdziestki.
czwartek, 07 stycznia 2010
Czarny. Nigra.
Zeszyty i obfocony. Kolor bardzo czarny, oczywiście na zdjęciach widać inaczej, ale lepszych zdjęć nie potrafię zrobić, wybrałam z kilkunastu. Skład 30 % wełna , 70% akryl. Druty 4mm. Zużycie to ok. 47dag. Rozmiar 42. Jam mi finis tiun cxi sveteron. La koloro estas nigra, sed mi ne scipovas fari pli bonan foton, tiujn mi elektis inter multajn.Tiu fedeno enhavas 30 % da lano kaj 70 % da akrilo. La trikolojn 4 mm. Uzo cx. 47 dag. La grandeco 42.

Bardzo skurczył mi się czas na robótki, muszę pisać oceny opisowe, a ja tego baaardzo nie lubię, po co komu takie elaboraty? Laste mi havas pli malmulte da tempo, cxar mi devas preparinotojn por miajn gelernantojn, mi ege ne sxatas pritaksi.
poniedziałek, 04 stycznia 2010
Jak ta mysz. Kiel tiu cxi muso.
No właśnie jestem na podobnym etapie mojego czarnego sweterka. Pozostało tylko, albo aż zszycie, a ja tego nie bardzo lubię. Poza tym ... zupełnie mnie zasypało. Mieszkam przy takiej ulicy, gdzie domy stanowią pierwszą zaporę przed nawiewającym od strony pól śniegiem. Uliczka super cicha, ale wydostać się z niej to już trudniejsze zadanie. Całe szczęście, że sąsiad wcześniej jechał, dzięki temu były koleiny, którymi dało się iść. Gxuste mi estas je simila etapo. Mi jam trikis mian sveteron. Nun oni devas kudri gxin. Mi ne tro sxatas kudradon. Cxirkaux mia domo estas multega nombro de la negxo, ecx estas malfacile eliri hejmen. Mi ne tre sxatas la vintron. Kupiłam 2 nowe czarne wełny i teraz szukam na waszych blogach inspiracji, co z tego zrobić? Ostatnio niewiele gotowych robótek mi się podoba. Przed zrobieniem tak, a potem po skończeniu jakoś mniej. Lastatempe mi acxetis du novajn nigrajn lanojn. Nun mi sercxas inspiron, kion fari de ili.Sedse placxas al mi ia koncepto mi faras gxin, kiam mi estas cxe la fino tiam la projekto jam cxesas placxi al mi.
sobota, 02 stycznia 2010
Inspirująco, dzianinowo, kwiatowo. Inspire, flore, trike..
Znalazłam dziś takie zdjęcie i bardzo mi się ten model spodobał, bo i oryginalne i dziergane. Zobaczcie same. A inna sprawa, że jak patrzę na figurę mojej kuzyneczki (46 l.) to mnie niekłamana zazdrość bierze.
Hodiaux mi trovis tion kaj gxi tre placxas al mi, cxar estas oryginala kaj trika. Vi vidu mem. Kaj de alia flanko, kiel mi rigardas la belegan figuron de mia kuzino (46j.), tiam mi sentas veran envion.

piątek, 01 stycznia 2010
Zaczynam 2-gi rok... Mi komencas la duan jaron de...
Tak, dziś 1 stycznia 2010 rozpoczynam drugi rok istnienia mojego bloga. W dalszym ciągu zamierzam tu pisać o tym co lubię robić, a tak się składa, że są to rzeczy których robić nie muszę. Robię co chcę i kiedy chcę i to jest fajne! Jeszcze bardziej fajne jesteście Wy, które też dziergacie i dlatego wiecie dobrze o czym mówię. Czasem bywało,  że spotykałam się ze zdziwieniem, po co ona tyle dzierga, przecież w sklepach można wszystko kupić, po co się męczyć. No właśnie, nie rozumieją, że my się nie męczymy, tylko odstresowujemy, czy spędzamy mile czas tworząc różne rzeczy. Może nie zawsze ładniejsze od tych sklepowych, ale z pewnością nasze indywidualne i niepowtarzalne, a to przy dzisiejszej produkcji masowej i równej "modzie" dla wszystkich z całą pewnością nas pozytywnie wyróżnia. Dlatego życzę na ten rok jak najwięcej udanych i dających satysfakcję realizacji dziergotkowych.
Jes, hodiaux la 1an de januaro 2010a jaro mi komencas jam la duan jaron de mia blogo. Plue mi komencas skribi pri tio, kion mi la plej sxatas fari t.e. trikado kaj Esperanto. Felicxe mi ne devas fari tion, sed ege sxatas. Pro tio mia hobio estas tre agrabla, permesas ripozi de cxiutagaj aferojn kaj interese pasigi sian liberan tempon.
11:53, trikada
Link Komentarze (3) »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz