środa, 27 lutego 2019

Wrzesień 2012

obota, 22 września 2012
Księżycowa czekolada. Luna ĉokolado.
Dlaczego księżycowa czekolada? Bo włóczka to "Luna". Luna w języku esperanto oznacza właśnie księżycowa. A kolor? to  gorzka czekolada. Na cały sweterek w rozmiarze 42 zużyłam 2 motki "Luny" - 1100m. Druty 2mm. Czas wykonania bardzo długi, bo zaczęłam jeszcze wiosną. Prawdziwy kolor widać na 2 ostatnich zdjęciach. Kial mi nomis ĝin luna ĉokolado? Ĝuste pro tio, ke la fadeno havas tian nomon. Kaj ĉokolada pro la koloro. Je tuta svetero mi uzis nur 10 dag da lano = 1100m. La trikoloj estis ege maldikaj - 2mm. La tempo de la trikado okazis tre longa, ĉar mi komencis triki ĝin printempe. La vera koloro estas videbla je la kvara kaj kvina foto.
wtorek, 18 września 2012
Lace
 Zakupowe szaleństwo?
wtorek, 11 września 2012
Olo
Dlaczego Olo? nie powiem!. Kial Olo? mi ne diros!

piątek, 07 września 2012
Sowa. Strigo.
 Ot, takie wesołe etui na telefon. Jen tia ĝoja saketo por telefono.
wtorek, 04 września 2012
Nowy serial i ...sweterek. Nova filmo kaj svetero.
Kadr z filmu "Lekarze". La foto de la filmo "Kuracistoj"
i w powiększeniu kaj pligrandiĝo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz