środa, 27 lutego 2019

Grudzień 2017

środa, 27 grudnia 2017

Chusty 2 . Du tukoj.
Jako ostatni wpis w tym roku i jednocześnie ostatni w 9 już roku blogowania przedstawiam 2 chusty. Obie z tej samej włóczki. Zrobiłam z niej wcześniej  sweter.  




Jest miły grzeje, ale się nieco mechaci i niestety filcuje pod pachami. Z reszty postanowiłam zrobić chusty, bo im wymienione wcześniej mankamenty nie grożą. Gxi estas la lasta enskribo en tiu cxi jaro kaj la lasta en jam nauxa jaro de la ekzisto de tiu cxi blogo.
Po raz pierwszy chustę robiłam od boku, jestem bardzo zadowolona. La unuan fojon mi trikis la tukon de la flanko. Mi estas ege kontenta de la efiko.





 Następnym udziergiem powitam już  w następnym roku, moim 10 tym tutaj. La sekvontan trikajxon mi montros jam januare, komencante tia maniere jam dekan jaron de la ekzisto de tiu cxi blogo.
sobota, 16 grudnia 2017

3 sukienki. 3 roboj.
Sukienek na drutach zrobiłam kilka. Wszystkie są bardzo intensywnie noszone i ulubione. Ta została wydziergana ze 7 lat temu. Robetojn mi faris jam kelkajn. Mi ege sxatas ilin pro tio, ke ili estas varmaj, molaj kaj oportunaj. La unuan mi trikis jam antaux longa tempo, cxirkaux 6 jara gxi estas.


Następna ma około 4 lat. Uwielbiam ją, bo ciepła, miękka i zawsze mi w niej dobrze. La sekvontan mi kreis antaux 4 j. Mi sxategas gxin pro la diversaj valoroj.


I zrobiona ostatnio, czyli wiosną. Okazuje się, że zrobienie zdjęcia trwa dłużej niż wydzierganie kiecki. Już jest moją ulubioną. To mieszanka wełny z bawełną. Trochę się mechaci, ale golarka też czasem musi popracować. Kaj farita printempe. Okazas, ke la plej longe dauxras fotado ol trikado.
Zbliżenie na karczek. Sukienkę robiłam od dołu na drucie z żyłką, na okrągło. Dopiero na wysokości pach na osobnych drutach kawałek i ponownie na jednym. Pliproksimigxo de la supra parto.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz