środa, 27 lutego 2019

Lipiec 2014

poniedziałek, 28 lipca 2014
Do wygrania. Oni povas gajni.
Postanowiłam dziś, że zapytam Was o mój już pięcio i pół letni blog. Nagrodą będzie  książeczka pokazana na zdjęciu. Proszę napisać w komentarzach co się podoba lub nie. Można zajrzeć do galerii i wybrać najlepszą wg. was robótkę. Po prostu zostawcie komentarz, a ja wybiorę kogoś kto otrzyma książeczkę. Nie trzeba nigdzie udostępniać linku, ani spełniać żadnych dodatkowych warunków. Termin do 13 sierpnia. Hodiaŭ mi decidis, ke mi petos ĉiujn kiujn legas mian blogon, por ke ili skribu ĉu en ĝi estas io interesa. La 13an de aŭgusto mi elektos unu personon kaj tiu persono kiel gajno ricevos montritan je la foto libreton. Ĝi montras tre simplajn skemojn.

Nie mam dziś nic do pokazania. Szal estoński się dzierga, choć stanowczo za długo, ale czasu jakby coraz mniej. Dużo zajęć ogrodowych i przygotować do ślubu syna, który już 9!
12:16, trikada
Link Komentarze (4) »
wtorek, 22 lipca 2014
Się działo, się dzieje. Multe okazis, multe okazas.
Początek wakacji spędziłam nad morzem, polskim morzem, uwielbiam je. Kiedy planuję miejsce wypoczynku zawsze kończy się podobnie, bo jedyny słuszny wybór to właśnie morze. Inne miejsca mogą nie istnieć. Jako, że jestem osobą, która z powodu fotodermatozy nie opala się, ani nie leży na plaży może się to wydawać dziwne, ale jest tyle uroku i romantyzmu w spacerach brzegiem morza i...........Komenco de miaj ferioj mi pasigis ĉe la bordo de Balta Maro, mi ŝategas ĝin. Kiam mi planas miajn feriojn, ĉiam la fino estas la sama. Mi elektas unu ĝustan direkton - la maron. Mi estas persono, kiu pro malsano ne povas kuŝi je la suno sur la sablo, sed mi povas multe promeni. De mateno ĝis vespero oni povas trovi multajn okazojn por bone ripozi kaj admiri belecon de la maro kaj de la ĉirkaŭaĵo.
Zobaczcie sami: Vi vidu mem.
Plaża w Unieściu. La plaĝo en la urbo Unieście.
Zachód słońca. Sunsubiro de la suno.
i można założyć własnoręcznie wydziergany sweterek. Kaj oni povas vestiĝi la sveteron mem trikitan.
i spacerować, kaj promeni,
To dzika plaża w Łazach. Przez ponad godzinę marszu nikogo nie spotkaliśmy. Może dlatego, że mocno wiało...? Jen estas sovaĝa plaĝo en Łazy. Dum nia pli ol unu hora promenado mi neniun renkontiĝis. Eble pro forta vento...?
Chodziliśmy podziwiać statki nad kanał portowy. Ni promenis ĉe la porta kanalo, kie ni povis vidi diversajn ŝipojn.
I w inne miejsca. Kaj aliajn interesajn lokojn.
Pieszo chodziliśmy nad jezioro Jamno. Perpiede ni iris al la lago "Jamno".
Płynęliśmy statkiem po Jamnie. Ni naĝis per la ŝipo.
i podziwialiśmy przyrodę, kaj ni admiris la naturon,
gdy się zmęczyliśmy...............kiam ni estis lacaj...
a potem znów spacerowaliśmy np. po Mielnie. Kaj poste denove ni promenis....tra la urbo Mielno.
Zaskoczyła mnie duża ilość bardzo dobrze wyposażonych siłowni zewnętrznych. Ćwiczyłam w Unieściu, Darłówku, Mielnie i Darłowie. Czyli dalszy ciąg odchudzania. Dumna jestem jak paw, bo jestem - od grudnia lżejsza o 9 kg. W końcu na ślubie własnego syna trzeba jakoś wyglądać.. Surprizis min la granda nombro de la maŝinoj por korpaj ekzercoj. Mi tre volonte uzis ilin. Mi profitis ĉiun okazon por ankoraŭ iomete malplidikiĝi. Mi ege ĝojas, ĉar de dezembro mi jam estas pli malpeza je 9 kg. Baldaŭ mia filo edziĝos, do mi volas bone aspekti.
Na robótki było mało czasu, ale też się działo. Zaczęlam dziergać ażurowy szal z włóczki "Alpacana T15" cienizna straszna 1250m/100g. Por mia trikado estis malmulta da tempo, sed mi komencis triki la ŝalon de tre maldika lana fadeno, kiu enhavas 1250m en 100 g. Do fakte mi longe trikos ĝin.
I właśnie skończyłam 54 lata.........kaj ĝuste mi fariĝis 54 jaraĝa.......wcale tego nie czuję, mi tute ne sentas tion.
13:10, trikada
Link Komentarze (4) »
poniedziałek, 14 lipca 2014
Między. Inter.
Pomiędzy spacerem tu... Inter la promenado tie....
i tutaj.... kaj tie...
Rozpoczęłam nowy projekt z "Alpacany T25"-1250m/100g. Mi komencis triki novan projekton de la ege maldika alpaka lano je la nomo "Alpacana T25". Ĝi enhavas 1250m en 100g.
Mentalnie jestem tam...i nie chce mi się wracać. Cudnie było. Relacja ze zdjęciami za kilka dni...............Ech kobieto, weź się do roboty........Mense mi restas ĉe la Balta Maro. Estis bonege. Tie ĉio plaĉas al mi. Maro estas por mi neimasgeble bela, mi ŝategas promeni proksime ĉe. Mi montros la fotojn pli malfrue. Virino.....vi jam revenis....la laboro atendas...ne revu, sed laboru....
11:18, trikada
Link Komentarze (1) »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz