środa, 27 lutego 2019

Sierpień 2014

sobota, 30 sierpnia 2014
Melody. Melodio.
 Zaczęłam go dziergać z włóczki "Lanagold 800" na drutach 2,5 mm. Robi się dobrze, choć bardzo powoli. Mi komencis triki ĝin de la lano je la nomo "Lanagold 800" kaj mi uzas la trikolojn 2,5mm. Tre bone priskribita skemo de Drops.
http://www.garnstudio.com/lang/pl/pattern.php?id=5588&lang=pl
niedziela, 24 sierpnia 2014
Serwetka z Lenki.
 Jakiś czas temu zamówiłam przez Internet "Lenkę", len w przecudnym kolorze. Miała powstać bluzeczka, ale moteczki okazały się być różne... Z 1 motka odbiegającego odcieniem od pozostałych 3 zrobiłam serwetkę dla moich japońskich przyjaciół. Przesyłka do Japonii wysłana zwykłą pocztą dotarła w tydzień! I wiem, że się spodobała. Na serwetkę zużyłam 2 dag. Antaŭ ia tempo mi pere de la Reto aĉetis tre belan linon je la nomo "Lenka". Bedaŭrinde, kiam la paketo venis, okazis ke umu el ili deferencas. Do mi uzis ĝin por kroĉeti tiun ĉi tablotuketon por miaj japanaj geamikoj.Estas por mi nekredeble, ke tiu sendaĝo per ordinara poŝto estis en la vojo nur unu semajno. Mi tre ĝojas, ke mia manlaboro ekplaĉis al ili.
A dziś wrzuciłam na druty cieniznę 800m/100g w pięknym kobaltowym kolorze. Powstanie rozpinany sweterek "Melody" wg Dropsa.
poniedziałek, 18 sierpnia 2014
W Pasjonaterii.
 Po weselu syna, które było 9 sierpnia, postanowiłam nieco odpocząć. Nadarzyła się okazja, bo młodzi w podróży poślubnej, a pokój wolny. Pojechaliśmy na 4 dni do Wrocławia. Dużo zwiedzaliśmy. Największa frajdę miałam jednak ze spotkania z Anią Kankanką, którą znają chyba wszystkie blogowiczki, bo Ania potrafi zrobić wszystko. Sklepik cudny. Taki niteczkowy raj. Chciałam napisać co tam jest, ale... tam jest wszystko, a.... jeśli nie, to Ania mówi co i kiedy i nawet daje numer telefonu, żeby sprawdzić czy już jest, żeby klient był zadowolony i bez potrzeby nie chodził. Ania też dowiezie niteczki-to taki luksus dla starszych i schorowanych. Byłam tam godzinkę, w tym czasie mogłam posłuchać porad. Bo klientki już wiedzą, że Ania potrafi, pytają, a ona z uśmiechem pomaga. Chciałabym mieć kogoś takiego bliżej, bo Ania to niesamowicie ciepła i życzliwa osóbka i nie mogłam się nagadać. Było super. A osoby z Wrocławia niech zapamiętają ten adres: ul. Łódzka 10 "Pasjonateria", czyli pasmanteria z pasja, bo czego jak czego, ale pasji tam nie brakuje! Post la geedziĝo de mia filo, mi kune kun mia edzo vizitis la urbon Vroclavon, kie mi renkontiĝis kun Ania en ŝia vendejeto. Estis ege agrable. Poste ni ankoraŭ vizitis la vroclavan akvejon, kiu troviĝas najbare.
Na zdjęciu ja z Anią (zobaczcie tę super bluzeczkę, której Ania jeszcze na blogu nie pokazała). Po wizycie U Ani odwiedziliśmy jeszcze Aguapark, znajdujący się prawie po sąsiedzku.
16:29, trikada
Link Komentarze (1) »
środa, 13 sierpnia 2014
Książeczkę otrzymuje... La libreton ricevos...
Przeanalizowałam wszystkie komentarze:
Chęć przygarnięcia książeczki zgłosiły 3 osoby - bardzo dziękuję za miłe wpisy. Najbardziej Podobał mi się ten Ani, bo wybrała konkretne dzianiny i jest jeszcze drugi powód. Właśnie Ania pozostawiła na moim blogu najwięcej komentarzy.
Aniu książeczka czeka, zgłoś się proszę po odbiór.
09:03, trikada
Link Komentarze (1) »
sobota, 09 sierpnia 2014
Szalowo, weselnie, próba generalna. Ŝalo, geedziĝfesto, ĝenerala provo.
Choć jeszcze bez fryzury, ale zrobiłam sobie próbę generalną, bo trzeba ocenić co z czym i jak to wygląda. Szal skończyłam kilka dni wcześniej. Włóczka to Alpakana T/25 zawiera 1250m/100 g. Szal jest duży ma 200/55 cm i waży 63g. U mnie gorący okres. Dzisiaj - 9 sierpnia ślub synusia, oj przeżywam....(notka przygotowana wcześniej).
Szal prezentuje się tak:
Eĉ ankoraŭ mi ne posedas bonan frizaĵon mi faris ĝeneralan provon, ĉar mi volis taksi kio kun kio kaj kiel mi aspektas. La ŝalon mi finiĝis antaŭ kelkaj tagoj. Ĝi estas alte kvalita lana fadeno je la nomo "Alpakana T/25" kaj enhavas 1250m/100g. Tiu ŝalo estas granda 200/55 cm kaj ĝi pezas nur 63g. Ĉe mi tre varma-nervoza tempo, ĉar la 9 an de aŭgusto je la 16.30 okazos la geedziĝo de mia filo, mi ege travivas..... La ŝalo prezentas jene:
i na innym podkładzie, kaj je alia apogilo,
Dobrze wygląda? Ĉu ĝi bone aspektas?
Bardzo długo szukałam czegoś czym można ozdobić-oznaczyć drzwi wejściowe. Nic nie znalazłam, bo w sklepach były tylko koszmarne karty z napisem "Witamy gości weselnych", brzydkie to, szare i takie trącące komuną. Wymyśliłam więc coś takiego, choć nie wiem  czy będzie zaakceptowane. Na tle ciemnych, brązowych drzwi prezentuje się dużo lepiej. Tre longe mi serĉis ion por ornami la eniran pordon. Nenion ĝustan mi trovis, do mi faris mem. Mi esperas, ke ili okceptos tiun pordornamo kaj, ke ĝi plaĉos al ili. Je la malhel bruna fono de la pordo ĝi aspektas pli bone ol en kuirejo.
09:00, trikada
Link Komentarze (2) »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz