środa, 27 lutego 2019

Kwiecień 2010

piątek, 30 kwietnia 2010
Obrazek. Bildo.
Czasem zdarza mi się coś wyhaftować. De tempo al tempo mi ion brodas.
sobota, 24 kwietnia 2010
Archeowieści. Malnovajxoj.
To coś ma dużo więcej niż 20 lat, niedawno znalazłam ten sweter gdzieś na dnie szafy. Zrobiony z bawełny w czasach, gdy na włóczkę się polowało. Ubiorę do ogrodu, a potem posłuży za wycieraczkę. Tiu svetero estas farita de kotono kaj estas ege maljuna, cxar havas pli ol 20 jarojn, nun mi uzos gxin dum gxardenaj laboroj kaj poste mi forjxetos gxin.
A mój czarny kardigan nadal się dłubie. Mian nigran sveteron plue mi trikas.
niedziela, 18 kwietnia 2010
Vintage Cardigan, wzór, skemo.
Dłubię, choć wolno idzie. Mam korpus do pach, więc trochę to jeszcze potrwa, tym bardziej, że ogród czeka. Wzór i schemat-adres poniżej
Mi trikas malrapide.  Mi havas jam duonon, do tio dauxros ankoraux iomete. La skemo je la malsupra adreso.
poniedziałek, 12 kwietnia 2010
Zaległości. Malfruitaj trikajxoj
Jakiś czas temu pisałam o tym komplecie, ale nie miałam zdjęć. Nieco spóźniony, ale jest. Wełna to "czterdziestka", ok 25 dag. Chusta druty 4 mm. Wzór z głowy, pasy na przemian jersej i ryżowy. Beret druty 3,5 mm, ścieg ryżowy. Wzór odpatrzony z serialu :"Majka". Broszka na szydełku, na agrafce, jakieś resztki włóczki szetlandzkiej. Efekt moim zdaniem całkiem fajny. Antaux ia tempo mi jam skribis pri tiu cxi kompleto. Mi faris gxin de la 40 % lano kaj mi uzis cxirkaux 25 dag. Mi trikis tiun tukegon laux mia propra projekto kaj la bereton laux la filmo, iu aktorino portas tian kaj gxi placxis al m i. Mi estas tre kontenta de la efiko. La tuko, trikoloj 4 mm. La bereto 3,5 mm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz