środa, 27 lutego 2019

Luty 2012

roda, 15 lutego 2012
Śliwkowa Dropsowa - zajawka. Pluma komenco.
Początek sweterka, 256 oczek na drucie. Komeno de la svetero.


środa, 08 lutego 2012
Chleb. Pano. Nazewnictwo w Esperanto. Nomoj en Esperanto.
Cieszę się, że nazewnictwo w języku esperanto staje się coraz popularniejsze. Po napoju: Mirinda-zadziwiająca, lodach Evento-zdarzenie, firmie produkującej przetwory mięsne o nazwie Viando-mięso, kafejce internetowej Felicxo-szczęście, pojawił się chleb-Pano. Można go kupić w "Biedronce". Czekam na następne. Mi gxojas, ke pli ofte oni povas rimarki la produktoj , kiuj estas nomitaj en la lingvo esperanto , tio farigxas pli populara.
poniedziałek, 06 lutego 2012
Szetlandowy prościuch. Tute rekta sxetlanda svetero.
 Druty 3,5mm. Wełna 100%, uzyskana ze sprucia tzw. maszynowego szetlandu. Cent procenta lano ricevida de maltrikita fabrike farita svetero. la trikoloj 3mm. Zrobienie zdjęcia takiej melanżowej szarości , prawie niewykonalne. Na większości zdjęć widać głównie piksele, próbowałam robić nowe zdjęcia, a efekt zawsze taki sam, trudno, lepszych zdjęć tym razem nie będzie..
 
piątek, 03 lutego 2012
Następny się dzieje. Sekvontan mi trikas.
Dłubię z wełny szetlandzkiej z odzysku na drutach 3 mm, zwykły, zupełnie prosty sweterek. Mi trikas de la sheltanda lano, de kiu jam estis svetero kaj mi maltrikis gxin. La trikoloj 3mm. Tute simpla svetero.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz