środa, 27 lutego 2019

Grudzień 2018

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Dziś. Hodiaux.
Ot, taka sylwestrowa dygresja. Dziergam od 45 lat. To długo. Powstawały różne twory, wytwory i niezależnie od tego co wychodziło zawsze dzierganie stanowiło dla mnie formę odstresowania się. Dziś, kiedy wszędzie pełno pięknych dzianin coraz częściej zastanawiam się czy warto? Ale choćby dla samej przyjemności tworzenia i tego zaciekawienia czy wyjdzie? co wyjdzie? czy nada się do noszenia? Warto, bo lubię sam proces.
A  skąd ta refleksja?
Bo mój blog "Trikado de Krinjo", czyli "Robótki Krysi" kończy dziś 10 lat.
Jakieś pół roku temu zniknął mi licznik, który przez te prawie 10 lat pokazał ok 1,5 mln wejść.
Nie wiem ilu zainteresowanych tu jeszcze zagląda, ale na ten Nowy Rok życzę Wam wszystkim miłych chwil przy dzierganiu i oglądaniu nie tylko mojego bloga, ale i wielu innych robótkowych, a te mnie nieustannie zachwycają.  Życzę dużo czasu na dzierganie.
Karaj geamikoj. Hodiauc tiu cxi blogo farigxas 10 jaragxa. Mi dankas al cxiujn legantojn kaj mi deziras al Vi cxion la plej bonan por la Nova Jaro. Multe da paco, sano, bono kaj felicxo kaj precipe multe da tempo por bona ripozo cxe trikado, krocxetado auc brodado.

12:18, trikada
Link Komentarze (2) »
wtorek, 18 grudnia 2018

Dziergane drobiazgi. Sxtrumpetoj de diversaj lanoj.
 Ostatnio poczyniłam takie drobiazgi. Wykonanie rękawiczek bez palców wymusiła sytuacja. Trudno małemu dziecku założyć takie z palcem. Te już są w użyciu i sprawdzają się doskonale. Lastatempe mi trikis por mia nepino tiajn gantojn. Mia nepino portas ilin kun kontento. 



Skarpetki do zestawu. Sxtrumpetojn al la kompleto.



Powstała też wełniana, bardzo ciepła czapka. Mi kreis ankaux lanan, varman cxapon.


A tu postanowiłam ubrać moje 50 letnie lalki. w tym wieku golizna nie wypada. Mi vastigxas miajn preskaux 50 j pupojn.
czwartek, 13 grudnia 2018

Błękitny. Blua.
 Taki  ciepły, wełniany sweterek wydziergałam ostatnio. Wzór najprostszy z możliwych, raglan od góry. Coraz bardziej lubię tą metodę. Tian varman, lanan sveteron mi trikis por mi lastatempe. Mi trikis gxin de la supro kaj sxajnas al mi, ke tiu cxi metodo estos la plej sxatata.





Tutaj prawdziwy kolor. Cxi tie estas vera koloro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz