środa, 27 lutego 2019

Czerwiec 2013

niedziela, 30 czerwca 2013
Na Cycatej. Je Mamino.
Kilkanaście dni temu skończyłam sweterek z włóczki "Silvija". Skład to 70 % merynosa i 30% jedwabiu. W dotyku tego za bardzo nie czuć. Robiłam na drutach 3,5 mm. Sweterek waży 35 dag. Schemat wzoru tutaj.  Muszę przyznać, że zdjęć było ponad 30! I długo myślałam czy publikować, ale może właśnie to co na nich zobaczyłam zmobilizuje mnie, aby... no właśnie...żarcie ograniczone, a mi przybyło 4 kg w 6 tygodni, to jakaś masakra jest. Przy wzroście 161 cm ważyć 74 kg! - fuj! Do odwołania zdjęcia moich "dzieł" prezentować będzie Cycata. Kolor rzeczywisty sweterka jest dużo ładniejszy, tutaj to dobrze widać.. 
Antaŭ dekkelkajn tagojn mi finiĝis mian novan sveteron trikitan de la lano je la nomo "Silvija" . Ĝi havas vere bonan enhavon, ĉar ĝi estas 70 % da merinosa lano kaj 30% da silko. Se oni tuŝas ĝin oni tute ne sentas tiun enhavon. La trikolojn 3,5 mm. Ĝi pezas 35 dag. La priskribo de tiu ĉi skemo troviĝas sub la supra linko. Mi devas diri, ke mi faris pli ol 30 fotojn kaj mi ne povis ion elekti, ĉar tio kion mi ekvidis de ili tre malkontentis min. Do mi devas maldikiĝi. Dum lastaj 6 semajnoj mi estas 4 kilogramojn pli peza. Mia alteco ne estas granda, nur 161 cm, do la pezo 74 kg estas vere granda kaj tio estas vere ege bone videbla. Ĝis kiam io en tiu ĉi temo ne ŝanĝos miaj trikaĵoj estos prezentotaj je Mamilo. Tiel mi nomiĝis mian manekenon. Reala koloro estas pli bela.
czwartek, 27 czerwca 2013
Hura !
Właśnie dostałam informację, że syn się obronił. Mam w domu magistra inżyniera, ale się cieszę.
Ĝuste mi eksciis, ke mia filo jam ekzameniĝis kaj de nun li estas magistro inĝeniero.
12:42, trikada
Link Komentarze (7) »
piątek, 14 czerwca 2013
Pistacja-kiwi? i kwiatowe wzory.
Silvija - to włóczka zawierająca 70 % wełny i 30% jedwabiu, jest dość gruba. Ma 116m w 50 gr. Będzie z niej sweterek z kwiatowym wzorem z przodu. Silvia, ĝi estas la fadeno, kiu enhavas 70% da lano kaj 30 % da silko, vere bona kvalito. Ĝi estas dika, ĉar havas 116m en 50 gr. Mi trikos de ĝi varman sveteron kun flora skemo je antaŭo.
Ostatnio bardzo podobają mi się swetry z kwiatowymi wzorami, choć może nie do końca ostatnio, bo już poczyniłam ich kilka. Coś takiego jak na poniższych zdjęciach to moje marzenie. Mimo poszukiwań, nigdzie nie mogę trafić na schemat, może ktoś ma jakieś namiary na wzór, podeśle linka? (Zdjęcia znalezione w sieci). Lastatempe ege plaĉas al mi sveteroj kun koloraj floraj skemoj. Ili ne estas facilaj por trikado, sed kia efiko! Mi volus triki al mi ion similan, kiel sur la fotoj, sed mankas al mi la skemon. Mi ne povas trovi ĝin en la reto. Mi jam trikis pli simplaj sveteroj kun floroj, sed tiaj koloraj, ĝi estus tute alia valoro.
Kenzo
 Rowan
Vogue Knitting Winter 2012-2013 
P.S.
Właśnie otrzymałam linka od Ewy z Sosnowca. Rewelacyjne wzory! Podaję, może innym też się przyda. Ja z pewnością coś wykorzystam. Ĝuste de Eva el Sosnoviec mi ricevis la adreson, kie oni povas trovi multe da interesaj floraj skemoj. http://club.osinka.ru/topic-135962?p=11235176#11235176
wtorek, 11 czerwca 2013
Blezer. Svetero.
 Sweterek zrobiłam z tej włóczki, według własnego pomysłu. Zużyłam ok.35 dag. Druty 3,5mm. Robiłam go prawie miesiąc. Włóczka fajna, miękka i przyjemna. Tiun sveteron mi trikis laŭ mia propra projekto, de la lano montrita en la linko-reto. Mi uzis ĉirkaŭ 35 dag. La trikoloj 3,5 mm. Tiu fadeno plaĉas al mi, ĉar ĝi estas tre mola, varma kaj plezura.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz