środa, 27 lutego 2019

Kwiecień 2011

niedziela, 17 kwietnia 2011
Bluzeczka z kokardą. Bluzeto kun kokardo.
Bawełna "Virginia" 20 dag. Druty 3 mm. Rozmiar 42/44. Resztę widać. Jestem bardzo zadowolona. Cotono je la nomo "Virginia". La trikolojn 3 mm. Cxio estas videbla. Mi estas tre kontenta.

sobota, 16 kwietnia 2011
Już przedświątecznie. Jam antauxfeste.
Poczyniłam, takie przedświateczne ozdoby. Mi faris tiajn antauxfestajn ornamojn.
18:08, trikada
Link Komentarze (2) »
wtorek, 12 kwietnia 2011
Śliwkowy. Pruna.
Szybko idzie, bo na drucie z żyłką. Teraz tylko kokarda na bocznym szwie i gotowe. Rapide mi trikas, cxar je unu trikolo estas pli rapide ol je du. Nun mi devas finigxi, gxi estos finpretigo per kokardo. Kolor jest ciemniejszy niż na zdjęciu. Fakte la koloro estas pli malhela ol sur la foto.
niedziela, 10 kwietnia 2011
Śliwkowa Virginia.
Zabrałam się za zakupioną nie tak dawno bawełnę. Nigdy nie robiłam z "Virginii", ale mam nadzieję, że na lato będzie akurat. Tak wygląda początek. Druty 3mm, robię na okragło. Mi komencis triki someran bluzeton de la kotona fadeno je la nomo "Virginia". La trikolojn 3 mm, sen kudroj.
dzisiejszy widok, hodiauxa vidajxo
piątek, 08 kwietnia 2011
Błękitny. Blua.
Wróciłam przed godziną i prezentuję dzieło, niestety na ludziu nie będzie, bo jest za mały. Tak przewidywałam, że wełny będzie za mało, ale ktoś w rodzinie się ucieszy. Antaux unu horo mi revenis de hospitalo kaj tuj mi prezentas finitan sveteron. Bedauxrinde gxi estas malgranda por mi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz