środa, 27 lutego 2019

Czerwiec 2014

środa, 11 czerwca 2014
Szal......La ŝalo.
Kiedyś dawno temu spodobał mi się wzór, bardzo długo czekał na realizację, ale w końcu jest. Włóczka to Lace Dropsa. Wyszedł cały motek, czyli 800m. Wzór pochodzi stąd: Iam, antaŭ longa tempo mi rimarkis la ŝalon, kiu ege plaĉis al mi kaj mi volis posedi similan. Longe daŭris, sed jam mi posedas ĝin. Mi trikis tiun ĉi ŝalon de la lano je la nomo "Lace" de Drops. Ĝi estas tre alte kvalita kaj ege maldika fadeno, ĉar enhavas 800 m en 100 gr. Jen la skemo:
http://tashaknits.blogspot.com/2014/02/february-entry-estonian-shawl-challenge.html
 
19:21, trikada
Link Komentarze (2) »
niedziela, 08 czerwca 2014
Było cudnie. Estis mirakle.
Byłam ostatnio na weselu.  Było cudnie, subtelnie, kwiatowo i rękodzielniczo. Zobaczcie sami co wyczarowała własnymi rękoma  Pani Młoda i jej przyjaciółki. Wesele odbyło się w stodole! A ja jestem pod wielkim wrażeniem, że samemu można to tak fajnie zorganizować. Wianek wykonany został z kwiatów pochodzących z babcinego ogródka, tak samo wszystkie bukiety. La lastan semajnon mi partoprenis geedziĝan feston de mia nevino, estis belege, ĉarme. Juna paro, ĉion organizis kaj faris mem, propramane. La floroj devenas de la ĝardeno de nia avino. Ili estas polino kaj germano, do mankas nur internacian lingvon....
 stoły zdobiły takie bukiety...
 Pod dachem na drugim poziomie były stoły i setki ptaszków wykonanych w technice origami. Robiło to niesamowite wrażenie.
 Państwo Młodzi, para polsko-niemiecka zostali powitani chlebem i solą oraz niemieckim zwyczajem musieli udowodnić, że potrafią współpracować. Dostali mocno zardzewiałą piłę i musieli przeciąć całkiem gruby pień. Następnie otrzymali maleńkie nożyczki, którymi wycinali serce namalowane na prześcieradle trzymanym przez gości. Pan Młody przeniósł żonę przez ten sercowy otwór i zaczęła się impreza, baaaaaaardzo udana........

20:30, trikada
Link Komentarze (2) »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz