środa, 27 lutego 2019

Październik 2017

czwartek, 26 października 2017

Czapeczka. Cxapeto.
Czapeczka jest maleńka. Zużycie bawełny to tylko 2 dag. Włóczka pochodzi  z wygranej na blogu " Moje małe skarby". La cxapeto estas ege malgranda. Mi uzis nur 2 dag da kotono.



czwartek, 19 października 2017

To dla niej. Por sxi.
 Ostatnio na moim blogu królują ciuszki niemowlęce, takie w najmniejszym rozmiarze. Dzierganie takich "tyci" ubranek daje dużo frajdy, ale wcale nie jest łatwe. Bo za małe, ciężko trzymać, a efekt z reguły jest taki sam, ubranko wychodzi za duże. Jak to rozwiązałam? Otóż skoro wyszło za duże to następne robię mniejsze i jeszcze mniejsze. Tym sposobem powstało 6 czapek. 








Ze sweterkami było podobnie, dopiero 3 jest naprawdę mały, choć też z zapasem.
Lastatempe je mia blogo regxas etaj vestoj, tiaj la plej malgrandaj. Trikado de tiu cxi grandeco tute ne estas facila, cxar plej ofte la efiko estas tro granda. Do,se la unua ikazis tro granda tiam la sekvontan mi trikis pli malgrandan kaj la sekvontan la plej malgrandan. Mi ridas, ke la metodo nomigxas provu, provu kaj finfine estos gxusta grandeco. Tia maniere mi kreis 6 cxapetojn kaj 3 sveteretojn.La tria estas preskaux gxusta.
Ten był pierwszy: Tiu cxi estis unua.





To powstało jako drugie i jest zdecydowanie za duże. Gxi estis dua, ecx ankaux okazis tro granda.
I ostatnio wykonany sweterek z włóczki "Lanagold". Zdecydowanie najmniejszy. Jako ozdoby użyłam wielokolorowej włóczki . Wiązania na sznureczki. Dzięki temu sweterek może być szczuplejszy lub tęższy. Na cały sweterek zużyłam tylko 6 dag. Kaj la lasta, tria. La svetereto de la miksa lano je la nomo "Lanagold". Gi pezas nur 6 dag. Mi pensas, ke gxi estas preskaux gxusta.




 A to wszystko dla niej. Ma na imię Hania i jest moją wnuczką. Cxion kion mi trikis, mi trikis por sxi. Sxia nomo estas Hanjo kaj sxi estas mia nepino. Je la foto estas mi kun mia edzo kun nia nepino.
Więcej zdjęć ciuszków w galerii. Pli multe da fotoj oni povas trovi en galerio.
wtorek, 10 października 2017

Sześciorniczka. Ses.........
 Moja pierwsza zabawka. Mia unua ludilo.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz