środa, 27 lutego 2019

Grudzień 2014

wtorek, 30 grudnia 2014
6 latek. 6 jaraĝa.
 31 grudnia mój blog kończy 6 lat. Wszystkim, którzy tu zaglądają bardzo dziękuję, mając nadzieję, że czasem coś się Wam podoba. Odwiedziło mnie 499 tysięcy miłych gości. Skomentowało 1818. Nie wiem czy to dużo czy mało. Zawsze chce się więcej.
W tym czasie powstała całkiem spora galeria z moimi robótkami, aż 273 zdjęcia. Sama jestem zaskoczona tą ilością, bo pracuję zawodowo w zupełnie innej branży, a robótki to "tylko hobby", ale bardzo ważne hobby: http://fotoforum.gazeta.pl/5,2,trikada.html  
Raz jeszcze dziękuję odwiedzającym i zapraszam na 7 rok z moim blogiem, życząc wszystkim dużo dobra w Nowym 2015 roku.
Mia blogo fariĝos hodiaŭ jam 6 jaraĝa. Al ĉiuj kiuj vizitis min ĉi tie mi kore dankas. Mi nur esperas, ke ĉi tie plaĉas al vi. Mian paĝon vizitis 499 miloj da personoj. Momentis 1818. Mi ne scias, ĉu tio estas multe, ĉu malmulte, sed ĉiam oni volus pli. Dum tiu ĉi tempo mi kreis tute grandan laŭ mia opinio galerion : http://fotoforum.gazeta.pl/5,2,trikada.html
ĉi tie estas 273 da fotoj de miaj manlaboroj. Eĉ mi estas surprizita, ke tiel multe, ja mi laboras fake en tute alia sfero, kaj trikado estas "nur hobio"... tre granda kaj grava por mi. Mi invitas je 7a jaro de mia blogo, restu kaj estu kun mi.
 Z najlepszymi życzeniami
15:17, trikada
Link Komentarze (3) »
wtorek, 23 grudnia 2014
Życzenia. Bondeziroj.
Wam wszystkim, którzy tu zaglądacie życzę tylko dobra we wszystkich jego odsłonach.
Karaj geamikoj!
Okaze de la Kristnasko kaj la Nova Jaro 2015 ni deziras gxojan, pacan kaj amplenan Kristnaskon, pasigitan en varma familia etoso, nur bonajn tagojn, prosperon kaj plenumon de revoj kaj planoj. 
Kilka kolęd w języku, który najbardziej lubię czyli w Esperanto. Kaj jen kristnaskaj bondeziroj en mia la plej ŝatata lingvo. Aŭskultu, bonvolu...
12:01, trikada
Link Komentarze (3)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz